فعالیت‌های کانون‌های فهما جنوب کرمان در سالروز ارتحال امام(ره)/توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان
فعاليت‌هاي کانون‌هاي فهما جنوب کرمان در سالروز ارتحال امام(ره)/توزيع بسته‌هاي معيشتي ميان نيازمندان

فعالیت‌های کانون‌های فهما جنوب کرمان در سالروز ارتحال امام(ره)/توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان

خويي‌زاده، در تشريح فعاليت‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما، در جنوب کرمان گفت: دستگيري از نيازمندان و توزيع بسته‌هاي معيشتي و طرح تلاوت قرآن هديه به روح امام راحل از جمله برنامه‌هاي امسال استان محسوب مي شود.
شناسه خبر : 11505 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از جنوب کرمان: «مجيد خوبي زاده» با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: با توجه به این مساله نوع برنامه‌های امسال در سطح مساجد و اماکن مذهبی تغییر یافته است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان بيان کرد: هم زمان با شب ارتحال امام خميني (ره) طرح تلاوت نور توسط کانون‌هاي فرهنگی هنری مساجد استان، برگزار و ثواب آن به روح بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران هديه مي شود.

وي افزود: همچنین کمک هاي مومنانه خيرين در راستاي تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي میان نيازمندان محلات توزیع و ثواب آن به روح امام(ره) هدیه می شود، 

 

خوبي زاده ادامه داد: از سوی دیگر در راستاي اجراي طرح ملي راهکار، طرح منبر مجازی در سطح استان برگزار می شود که طی آن، شخصيت و نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي بررسی می شود.

 مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: از ديگر برنامه هاي سالگرد امام راحل، برگزاري مسابقه کتابخواني با محوريت وصيت نامه الهي و سياسي امام ر(ه) است تا علاوه بر گسترش فرهنگ مطالعه، قشر نوجوان و جوان را با انديشه ها و آرمان حضرت امام (ره) آشنا شوند.