برگزاری منبر مجازی در سالروز شهادت امام صادق(ع)/بیان سیره امام هفتم در کانون‎های (فهما) جنوب کرمان
برگزاري منبر مجازي در سالروز شهادت امام صادق(ع)/بيان سيره امام هفتم در کانون‎هاي (فهما) جنوب کرمان

برگزاری منبر مجازی در سالروز شهادت امام صادق(ع)/بیان سیره امام هفتم در کانون‎های (فهما) جنوب کرمان

کانون‌هاي (فهما) جنوب کرمان، با برگزاري منبرهاي مجازي، با سيره امام صادق(ع) در طول حيات آن امام همام آشنا شدند.
شناسه خبر : 12108 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)ازجنوب کرمان: «مجيد خوبي زاده» ضمن تسليت فرارسيدن شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: از آنجايي که به دليل شيوع کرونا امکان برگزاري مراسم عزاداري وجود نداشت بنابراين تعدادي از کانون ها با فراهم کردن بستر مناسب و با الگو برداري از طرح ملي راهکار اقدام به برپايي منبر مجازي کردند.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان افزود: سخنراني با محوريت تبيين شخصيت و جايگاه والاي امام جعفر صادق عليه السلام و مداحي از برنامه هايي بود که در قالب منبر مجازي به صورت زنده از اينستاگرام پخش شد.

 

وي ادامه داد: کانون هاي فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب و شهيد احمد کاظمي قلعه گنج از جمله کانون هايي بودند که شب گذشته هم زمان با شهادت امام جعفر صادق عليه السلام منبر مجازي بر پا کردند.

 

خوبي زاده عنوان کرد: برگزاري مسابقات مجازي با محوريت احاديث امام جعفر صادق عليه السلام ويژه نوجوانان و جوانان و نيز برگزاري مسابقات نقاشي ويژه کودکان يکي ديگر از برنامه هاي است که برخي از کانون ها به مناسبت شهادت اين امام همام اجرا کردند.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان در خاتمه اظهار کرد: همچنين در تداوم اجراي رزمايش مواسات و همدلي تعدادي از کانون ها اقدام به توزيع نان رايگان، غذايي گرم و سبدهاي غذايي در بين نيازمندان کردند.