صفحات اختصاصی استان‌ها در پایگاه (فهما) زمینه بهتر دیده شدن فعالیت‌های کانون‌ها را فراهم کرده است
صفحات اختصاصي استان‌ها در پايگاه (فهما) زمينه بهتر ديده شدن فعاليت‌هاي کانون‌ها را فراهم کرده است

صفحات اختصاصی استان‌ها در پایگاه (فهما) زمینه بهتر دیده شدن فعالیت‌های کانون‌ها را فراهم کرده است

خويي‌زاده در آيين رونمايي از صفحه اختصاصي جنوب استان کرمان در پايگاه اطلاع رساني (فهما) گفت: اين پايگاه زمينه بهتر ديده شدن فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را فراهم کرده است.
شناسه خبر : 13435 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۳

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) ازجنوب کرمان: «مجيد خویي زاده» در آئين رونمايي از صفحه جنوب استان کرمان در پایگاه (فهما) گفت: اختصاص صفحه ویژه براي هر استان، ظرفيتي براي بهتر ديده شدن فعاليت ها و برنامه هاي کانون هاي فرهنگی هنری هر استان است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان ادامه داد: جنوب کرمان با هفت شهرستان، داراي ۴۹۶ کانون فرهنگي هنري است و بالغ بر ۹۰ درصد آنها کانون هاي روستايي بوده و در روستاها فعاليت دارند.

 

وي در ادامه به نخستين رويداد ملي فهما اشاره کرد و افزود: پیرو تغيير و تحولاتي که در سطح ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور انجام مي‌شود، در استان های مختلف از جمله جنوب کرمان نیز لحاظ می شود  و بر همين مبنا در نخستين رويداد ملي فهما، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان با وجود مشکلات زير ساختي در اينترنت که دسترسي آنها را به سامانه بچه هاي مسجد دشوار کرده بود؛ موفق به ثبت اطلاعات خود، اعضا و فعاليت هايشان در اين سامانه شدند.

 

خویی زاده گفت: در اين رويداد ملي، تعداد ۶ کانون فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان موفق به کسب رتبه شده و همچنين از اين تعداد ۲ کانون فرهنگي هنري مصباح و امام علي(ع) جيرفت جزو ۲۰ کانون برتر کشور شده و موفق به کسب رتبه برتر و شايسته تقدير شدند.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان در پایان گفت: اميدواريم با حمايت هاي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور و با همکاري و توانايي هاي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب کرمان بتوانيم با استفاده از ظرفيت هاي کانون ها در راستاي ماموريت هاي محول شده، گام برداريم.