بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک به همت کانون شهید باکری رودبار تولید شد
بيش از ۴ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک به همت کانون شهيد باکري رودبار توليد شد

بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک به همت کانون شهید باکری رودبار تولید شد

کانون فرهنگي هنري شهيد باکري شهرستان رودبار، اقدام به تهيه و توزيع بيش از ۴ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک در راستاي مقابله با کرونا کرد.
شناسه خبر : 13818 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۵

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي فهما ازجنوب کرمان: حجت الاسلام «جمشيد خاوري» با اشاره به وضعيت قرمز بيماري کرونا در رودبار جنوب، گفت: طبق توصيه هاي مکرر پزشکان مبني بر استفاده افراد از ماسک بنابراين در حال توزيع ۴ هزار و ۶۰۰ ماسک هستيم.

 

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب بيان کرد: متاسفانه افراد بي بضاعت و مستمند قدرت خريد حتي يک عدد ماسک معمولي را ندارند بنابراين تصميم گرفتيم با تهيه و توزيع ماسک به صورت رايگان به آنها خدمت رساني کنيم.

 

وي يادآور شد: هم زمان شيوع کرونا يک کارگاه توليد ماسک در شهر زهکلوت راه اندازي کرديم که ۲ ماه فعاليت داشت و از آنجايي که در پرداخت اجاره بهاي آن با مشکل مواجه شديم بنابراين کارگاه تعطيل شد اما مدتي است که از طريق رايزني با يکي از کارگاه هاي توليد ماسک در شهر جيرفت ماسک توليد مي کنيم.

 

حجت الاسلام خاوري اضافه کرد: با مشارکت بچه هاي مسجدي گروه جهادي کانون فرهنگي هنري شهيد باکري پارچه مورد نياز توليد ماسک تهيه مي شود و اين کارگاه نيز با تامين کش و نخ، ماسک ها را توليد کرده و در اختيار ما قرار مي دهد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب عنوان کرد: ظرف چند روز گذشته با کمک اين کارگاه توليدي، ۶۰۰ عدد ماسک يکبار مصرف توليد شده که پس از طي مراحل استريل در بين مردم توزيع مي شوند.

 

وي ادامه داد: همچنين ۵۰۰ عدد ماسک N95 و ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک يکبار مصرف با کمک خيرين تهيه شده که در حال توزيع در بين مردم رودبار جنوب مي باشند.

 

وي اظهار کرد: ماسک ها در راستاي حفظ سلامت مردم توليد و توزيع مي شوند و به منظور دسترسي آسان مردم به ماسک، مکاني را در شهر زهکلوت مشخص کرده ايم تا مردم براي تهيه ماسک به آنجا مراجعه کرده و ماسک رايگان دريافت کنند.

 

حجت الاسلام خاوري ابراز کرد: فعاليت هاي جهادي بچه هاي مسجدي کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب همچنان ادامه دارد و بر همين اساس ظرف چند روز گذشته کار لوله کشي و برق کشي سرويس بهداشتي خانواده اي نيازمند را انجام داده و با همکاري سپاه و يکي از گروه هاي جهادي تهران تانکر آب و آبگرمکن نيز براي اين خانوار تهيه شد.