تداوم طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در جنوب استان کرمان با تجلیل از خانواده شهید «اسحاق امیری دوماری»
تداوم طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در جنوب استان کرمان با تجليل از خانواده شهيد «اسحاق اميري دوماري»

تداوم طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در جنوب استان کرمان با تجلیل از خانواده شهید «اسحاق امیری دوماری»

در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در جنوب استان کرمان، اين هفته از خانواده شهيد «اسحاق اميري دوماري» تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 14323 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از جنوب استان کرمان: صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد، «مجید خوبی زاده»  مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان به همراه نماينده‌اي از بنياد شهيد شهرستان جيرفت در راستای اجرای طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم با خانواده شهيد «اسحاق اميري دوماري» ديدار کرد.

 

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: همان طور که مي دانيد چهلمين سالگرد دفاع مقدس را در پيش رو داريم بنابراين ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور، طرح ملي سه شنبه هاي تکريم را به منظور تجليل از خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان و همچنين نخبگان محلات مساجد در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان گفت: شهدا حق بزرگي بر گردن ما دارند چرا که از همه هستي، جان و مال خود گذشتند و در راه دفاع از ميهن اسلامي خالصانه نبرد کرده و به شهادت رسيدند و شهيد اسحاق اميري دوماري يکي از اين شهدايي است که ما مديون رشادت هاي ايشان هستيم.

 

خوبی زاده گفت: خانواده هاي معظم شهدا سرمايه هاي نظام و انقلاب اسلامي بوده و باید از آنها تجليل شود.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان خطاب به مادر شهيد اميري دوماري، اظهار کرد: شما مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستيد و قطعا شهدا پرورش يافته و تربيت شده دامان پاک مادراني همچون شما هستند که عاقبت بخير شده اند و ما مديون شما مادران شهدا هستيم.

 

در ادامه مادر شهيد اميري دوماري، گفت: شهيد اسحاق در سال ۱۳۴۲ در روستاي پيد نگوئيه به دنيا آمد، پسري بسيار مهربان، مودب، مومن و متدين بود و بسيار به ما احترام مي گذاشت و هر گاه از جبهه بر مي گشت به ديدار فاميل رفته و صله رحم را به جا مي آورد.

 

اين مادر شهيد بيان کرد: شهيد همواره در کار کشاورزي به پدرش کمک مي کرد و پدرش تا زنده بود از وي رضايت کامل داشت.

 

وي افزود: شهيد علاقه زيادي به اهل بيت عليهم السلام مخصوصا ارادت ويژه به حضرت فاطمه (س) داشت و يادم هست وقتي فرزند خواهرش به دنيا آمد از جبهه با خواهرش تماس گرفت و خواست که نام فرزندش را فاطمه بگذارد.  مادر شهيد اميري دوماري در خاتمه ابراز کرد: فرزندم در سال ۱۳۶۵ در عمليات کربلاي ۵ به شهادت رسيد و مزارش در گلزار شهداي روستاي زادگاهش قرار دارد.