تجلیل از مادر شهید «احمد سلیمانی» در روستای شبه‌ناصری جیرفت/جریان‌سازی در عرصه فرهنگ از اهداف طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است
تجليل از مادر شهيد «احمد سليماني» در روستاي شبه‌ناصري جيرفت/جريان‌سازي در عرصه فرهنگ از اهداف طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم است

تجلیل از مادر شهید «احمد سلیمانی» در روستای شبه‌ناصری جیرفت/جریان‌سازی در عرصه فرهنگ از اهداف طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است

خويي زاده در راستاي ديدار با مادر شهيد احمد سليماني، ضمن حضور در منزل آن شهيد که در روستاي شبه ناصري بخش ساردوئيه جيرفت قرار داشت، گفت: جريان‌سازي در عرصه فرهنگ از اهداف طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم است.
شناسه خبر : 15144 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از جنوب کرمان: هشتمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در جنوب استان کرمان، با تجلیل از مادر شهید «احمد سلیمانی» همراه بود.

 

«مجید خویی زاده» در این آیین سه شنبه 28 مرداد برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد:  زادگاه این سردار شهید در روستای شبه ناصری بخش ساردوئیه جیرفت است و امروز برای تجلیل از مادر این شهید، به روستای زادگاه سردار شهید رفتیم.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: شهید احمد سلیمانی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجوی رشته پرستاری و یکی از مبارزین انقلابی بوده و همواره در تظاهرات ضد شاهنشاهی حضور مستمر داشته است.

 

خوبی زاده ابراز کرد: این شهید بزرگوار در هنگام جنگ نیز به جبهه رفته و به عنوان معاون بهداری لشکر ۴۱ ثارالله مشغول خدمت شده که به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هم زمان با دهه کرام به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و همچنین به منظور توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان آغاز شده و در حال اجرا می باشد.

 

وی گفت: این طرح، یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می شود.

 

 خوبی زاده افزود:  شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله،  الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی، دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله از اهداف این طرح است.