وصایای شهدا چراغ هدایت امروز جامعه و نسل جوان است/تجلیل از چهار خانواده شهید در شهرستان عنبرآباد
وصاياي شهدا چراغ هدايت امروز جامعه و نسل جوان است/تجليل از چهار خانواده شهيد در شهرستان عنبرآباد

وصایای شهدا چراغ هدایت امروز جامعه و نسل جوان است/تجلیل از چهار خانواده شهید در شهرستان عنبرآباد

خوبي زاده با اشاره به تجليل از خانواده چهار شهيد دفاع مقدس در شهرتسان عنبرآباد گفت: اين اقدام در راستاي اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم بود، بايد ياد شهدا را زنده نگه داريم و به وصيت آنها عمل کنيم چراکه چراغ هدايت جامعه و نسل جوان هستند.
شناسه خبر : 15406 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازجنوب کرمان: در راستای تداوم برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، 4 شهریور ماه از خانواده چهار شهید دفاع مقدس شهرستان عنبرآیاد تجلیل به عمل آمد.

 

«مجید خوبی زاده» در رابطه با این دیدارها اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریبم، با پدر شهیدان والا مقام «شیخ حسینی» در روستای امیرآباد نظریان دیدار کردیم، همچنین با مادران شهیدان «میدانی» و «بامری» که فرزندان دلاور خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان کرمان افزود: پاسدار شهید میدانی یکی از شهدای شاخص شهرستان عنبرآباد است که در سال ۸۱ در سانحه هواپیمایی غدیر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

وی ادامه داد:  یکی از رموز ماندگاری شهدا در قلب ها و یادها تاسی آنها از سیره و مکتب امام حسین(ع)  است زیرا بهترین نوع مرگ که همانا شهادت در راه خدا است را انتخاب کرده و جاودانه شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان کرمان، با بیان این مطلب که از شهدای وصایایی برای ما به یادگار مانده است، ابراز کرد: یکی از وصایا شهدا همواره اقامه نماز در اول وقت است و خود نیز با الگو قرار دادن سیدالشهدا علیه السلام عاشقانه نماز را در زیر آتش دشمن اقامه می کردند.

 

خوبی زاده در پایان گفت: وصایای شهدا چراغ هدایتی برای نسل امروز است و طرح ملی سه شنبه های تکریم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، فرصتی را برای بازخوانی وصایای شهدا و انتقال پیام آنها به نسل جوان فراهم کرده است.