تجلیل از خانواده شهید 15 ساله شهرستان قلعه‌گنج در سه‌شنبه‌های تکریم
تجليل از خانواده شهيد 15 ساله شهرستان قلعه‌گنج در سه‌شنبه‌هاي تکريم
در قالب ارتباط زنده تصویری؛

تجلیل از خانواده شهید 15 ساله شهرستان قلعه‌گنج در سه‌شنبه‌های تکریم

در راستاي اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در جنوب استان کرمان، خانواده معظم شهيد علي طالبي فرد از شهداي شهرستان قلعه گنج تجليل شد.
شناسه خبر : 16920 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب کرمان: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از خانواده معظم شهید علی طالبی فرد از شهدای شهرستان قلعه گنج تجلیل شد.

 

شهید طالبی فرد در سن ۱۵ سالگی در عملیات کربلای یک در دشت مهران بر اثر اصابت ترکش به سر و گردن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

مجید خوبی زاده در این دیدار با اشاره بر لزوم تجلیل از خانواده های معظم شهدا، گفت: خانواده های معظم شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند که به عزمی راسخ همواره از انقلاب اسلامی و ارزش های آن دفاع کرده اند.  

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: خانواده های معظم شهدا با ایثار و از خود گذشتگی فرزندان خود را بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از اسلام به میدان جنگ فرستادند و امروز وظیفه ما است که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خانواده های معظم شهدا تجلیل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیار خرسندم که طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت تجلیل از این خانواده های معظم را فراهم کرده است چرا که دیدار با خانواده های معظم شهدا انگیزه ما در خدمت رسانی به مردم را دوچندان می کند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: دیدار ویدئو کنفرانسی با خانواده شهید علی طالبی فرد به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی انجام شد و این طرح ملی با همراهی حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ از جمله کانون های فرهنگی هنری فعال در زمینه اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم است که جا دارد از مدیر این کانون فرهنگی هنری تشکر کنم.