اجرای طرح سلام بر امام رئوف هم زمان با شهادت امام رضا (ع)
اجراي طرح سلام بر امام رئوف هم زمان با شهادت امام رضا (ع)
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان خبر داد

اجرای طرح سلام بر امام رئوف هم زمان با شهادت امام رضا (ع)

يکي از اين ويژه برنامه، اجراي طرح سلام بر امام رئوف بود که هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۲۰ در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا شد.
شناسه خبر : 17640 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از جنوب استان کرمان، مجید خوبی زاده در خصوص ویژه برنامه های دهه پایانی ماه صفر، گفت: یکی از این ویژه برنامه، اجرای طرح سلام بر امام رئوف بود که هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع)  راس ساعت ۲۰ در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: به همین منظور به همت بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری به طور هم زمان صلوات خاصه امام رضا  (ع) از مساجد جنوب کرمان طنین انداز شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان شریف یابی به حرم مطهر رضوی نبود بنابراین طرح سلام بر امام رئوف با هدف زیارت از راه دور و نیز توسل به آن حضرت برای دفع بلای کرونا اجرا شد.

 
خوبی زاده عنوان کرد: در جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری فعال وجود دارد که علی رغم شرایط کرونایی اما مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کردند.

 
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پایانی ماه صفر، اجرای طرح کمک مومنانه به نیازمندان منطقه بود تا گامی هر چند کوچک در راستای بهبود وضعیت معیشتی محرومین برداشته باشند.


وی اضافه کرد: بنابراین در اولین اقدام افراد نیازمند شناسایی شده و سپس کمک های مومنانه در قالب سبدهای غذایی در بین آنها توزیع شد.


خوبی زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز بخشی از کمک های مومنانه خیرین و مردم به اجرای طرح اطعام نیازمندان اختصاص یافت و به همین منظور به همت بچه های مسجدی غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان یکی از شاخص های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان را مردمی بودن و برخورداری از نیروهای جوان است، قلمداد کرد و افزود: اعضای کانون های فرهتگی هنری مساجد همواره در راستای ترویج شعائر اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.


وی در خاتمه از همکاری و مشارکت از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در راستای اجرایی شدن این برنامه ها تشکر و قدردانی کرد.