طرح توزیع گوشت قربانی با مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س)
طرح توزيع گوشت قرباني با مشارکت موسسه خيريه حضرت خديجه(س)
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان خبر داد

طرح توزیع گوشت قربانی با مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س)

هم زمان با ايام آغاز امامت امام زمان (عج) ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب کرمان با همکاري کانون فرهنگي هنري و موسسه خيريه حضرت خديجه (س) قم و برنامه سمت خدا طرح توزيع گوشت قرباني را اجرا مي کند.
شناسه خبر : 17803 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب استان کرمان، مجید خوبی زاده، گفت: هم زمان با ایام آغاز امامت امام زمان (عج) ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همکاری کانون فرهنگی هنری و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا طرح توزیع گوشت قربانی را اجرا می کند.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب افزود: در همین راستا تعداد یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت قرمز چرخ شده منجمد که از سوی این موسسه خیریه ارسال شده در بین نیازمندان مناطق محروم جنوب کرمان توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: بسته های گوشت قربانی از گوشت های قربانی ماه ربیع الاول هستند و برای توزیع این بسته ها از ظرفیت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان استفاده می کنیم.

 

خوبی زاده ابراز کرد: به همین منظور طی روزهای گذشته از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه خواسته شد تا افراد نیازمند در محله های همجوار مساجد را شناسایی کرده و لیستی از اسامی آنها تهیه کنند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا تاکنون در ایام و مناسبت های مختلف با ارسال کمک های مومنانه به نیازمندان مناطق محروم جنوب کرمان ما را یاری کرده اند که جا دارد در همین جا از حسن نیت آنها تشکر کنم.