جشن های آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت مجازی برگزار شد
جشن هاي آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت مجازي برگزار شد
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان:

جشن های آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت مجازی برگزار شد

امسال به دليل شيوع کرونا و براي جلوگيري از انتشار اين بيماري، جشن هاي آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت مجازي برگزار شد البته تعداد اندکي از کانون ها با توجه به شرايط منطقه خود، اين جشن ها را با حداقل امکانات و با رعايت کامل نکات بهداشتي و فاصله اجتماعي برگزار کردند.
شناسه خبر : 17810 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب استان کرمان، «مجید خوبی زاده» در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و برای جلوگیری از انتشار این بیماری، جشن های آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت مجازی برگزار شد البته تعداد اندکی از کانون ها با توجه به شرایط منطقه خود، این جشن ها را با حداقل امکانات و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کردند.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان بیان کرد: تعدادی از کانون های مساجد جنوب کرمان هزینه برپایی این جشن ها را در قالب کمک مومنانه و طرح اطعام نیازمندان، صرف تهیه سبد غذایی و یا توزیع غذای گرم کردند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری نشست های بصیرتی حضوری و یا مجازی با موضوع مهدویت، فرهنگ انتظار، ظهور و ویژگی های یک منتظر واقعی، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) بود.


خوبی زاده اظهار کرد: تعدادی از کانون های مساجد نیز در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر حضور مجدد نیروهای جوان و مخلص در مبارزه با کرونا، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک راه اندازی کرده و هم زمان با این روز فرخنده کارگاه های تولید ماسک خود را راه اندازی کردند.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: علاوه بر این نیز تعدادی از این کانون ها اقدام به برگزاری جلسه های ختم صلوات و ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عج) کرده و این جلسه ها را به ۲ شیوه حضوری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و مجازی برگزار کردند.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این روز برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان بود و تعدادی از کانون ها نیز مسابقه نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان را اجرا کردند.

 

خوبی زاده ادامه داد: همچنین به همت بچه های مسجدی، تعدادی از مساجد و محله ها آذین بندی شده و از بلندگوهای مساجد مولودی و دعای فرج پخش شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان که همواره در راستای تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت مناسبت های مذهبی به صورت خودجوش و جهادی فعالیت می کنند، تشکر کرد.