پویش ۱۴ هزار صلوات هدیه به روح حاج قاسم اجرا شد
پويش ۱۴ هزار صلوات هديه به روح حاج قاسم اجرا شد
مدیر کانون رهپویان ولایت قلعه گنج:

پویش ۱۴ هزار صلوات هدیه به روح حاج قاسم اجرا شد

علي آزادي گفت: در اولين سالگرد شهادت سردار سليماني، پويش ختم ۱۴ هزار صلوات هديه به روح بزرگ اين شهيد برگزار شد.
شناسه خبر : 21858 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازجنوب استان کرمان، «علی آزادی» گفت: در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پویش ختم ۱۴ هزار صلوات هدیه به روح بزرگ این شهید برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج افزود: این پویش با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون برگزار شده و ختم قرآن کریم نیز اجرا شد.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالگرد شهادت حاج قاسم، راه اندازی ایستگاه صلواتی بود که در همین راستا در بین عزاداران اقلام فرهنگی توزیع شده و کلیپ های تصویری در مورد سردار دلها پخش شد.

 

آزادی اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، برپایی نمایشگاه تجسمی از ولادت تا شهادت حضرت زهرا (س) بود که با همکاری کانون و پایگاه های مقاومت ام ابیها و امام سجاد (ع) راه اندازی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این مسابقه خطبه فدکیه برگزار شد و بر همین اساس بروشورهایی با محتوای این خطبه همراه با پرسش نامه در بین گروه های سنی ۱۴ تا ۳۵ سال توزیع شد تا علاقمندان به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه این بروشورها، به سوال ها پاسخ مناسب دهند.


وی اضافه کرد: در نظر داریم در آخرین روز از ایام فاطمیه به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا کنیم.

 

آزادی بیان کرد: از ابتدای آغاز ایام فاطمیه تاکنون هر شب مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و با حداقل جمعیت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج عنوان کرد: به همت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج، در آستانه ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روستا متناسب با این ایام سیاه پوش شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای ترویج معارف فاطمی و نیز تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم گام برداریم.