نشست وبیناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور با رابطین فهمای جنوب کرمان
نشست وبيناري مسئول دبيرخانه شوراي سياست گذاري فهماي کشور با رابطين فهماي جنوب کرمان

نشست وبیناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور با رابطین فهمای جنوب کرمان

۲۴ آذر هم زمان با سفر مسئول دبيرخانه شوراي سياست گذاري فهماي کشور، نشست رابطين فهماي جنوب کرمان به صورت وبينار برگزار شد.
شناسه خبر : 22765 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما)از جنوب کرمان، ۲۴ آذر هم زمان با سفر مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور، نشست رابطین فهمای جنوب کرمان به صورت وبینار برگزار شد.

 

«حسین براتی» در این وبینار، گفت: امروز خرسندم که در استان کریمان و سردار دلها حضور دارم و به صورت مجازی با رابطین فهمای جنوب کرمان ارتباط برقرار می کنم و امیدوارم بتوانیم در جهت برطرف شدن مشکلات شبکه رابطین و کانون های مساجد جنوب کرمان گام برداریم.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور تاکید کرد: کمتر از یک ماه به پایان طرح ملی ایران قوی باقی مانده است و می طلبد علی رغم محرومیت های منطقه و کمبود امکانات، رابطین فهمای کانون های مساجد جنوب کرمان با تلاش و پشتکار از فرصت باقی مانده برای پیشبرد اهداف این طرح ملی نهایت استفاده را کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در نشست کارگروه فهما که هفته آتی برگزار می شود مشکلات و موانع بر سر راه اجرای طرح ملی ایران قوی مطرح خواهد شد تا در روند ثبت فعالیت ها و گزارش های این طرح ملی در سامانه بچه های مسجد تسریع شود.

 

براتی با اشاره به دلیل ایجاد شبکه رابطین فهما، بیان کرد: به دلیل محدودیت نیروی انسانی، کمبود امکانات و محدودیت زمان در اجرای طرح ملی ایران قوی، شبکه رابطین فهما راه اندازی شد تا به عنوان بازویی توانمند در پیشبرد برنامه ها و اهداف این طرح ملی به ما کمک کنند.


مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهمای کشور ادامه داد: امیدواریم در این زمان باقی مانده از اجرای این طرح با همت بلند رابطین فهمای شهرستان ها، فعالیت ها و گزارش برنامه های طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شود.


وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی راه اندازی شده اند و ان شاءالله با ارائه راهکار و اجرای برنامه های هدفمند بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کرده و از این طریق با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

 

«مجید خوبی زاده» در این نشست، گفت: جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد که در راستای اجرای برنامه های طرح ملی ایران قوی ۲۴ رابط فهمای شهرستانی انتخاب شده اند.

 

 مدیر ستاد فهمای مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: رابطین فهما به عنوان بازوانی توانمند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف این طرح ملی دارند.
 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: زمانی زیادی تا اتمام اجرای طرح ملی ایران قوی باقی نمانده است و می طلبد که رابطین فهما به کمک ما آمده و ما را یاری کنند.