ویژه برنامه‌های دهه فجر کانون‌های مساجد جنوب کرمان اعلام شد
ويژه برنامه‌هاي دهه فجر کانون‌هاي مساجد جنوب کرمان اعلام شد
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان:

ویژه برنامه‌های دهه فجر کانون‌های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

خوبي‌زاده با اشاره به فعاليت‌هاي ويژه ايام الله دهه فجر گفت: از آنجايي که در شرايط کرونايي قرار داريم بنابراين کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان بايد عمده فعاليت‌هاي خود را با توجه به اين وضعيت برنامه‌ريزي کنند.
شناسه خبر : 23682 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) ازجنوب کرمان، مجید خوبی زاده ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: از آنجایی که در شرایط کرونایی قرار داریم بنابراین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می بایست ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر را متناسب با این شرایط برگزار کنند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: یکی از ویژه برنامه های دهه فجر، اجرای سرود در این ایام است و بر همین اساس کانون های دارای گروه سرود می توانند در دهه فجر اجراهای خیابانی و پاتوقی انجام دهند.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری با توجه به شرایط کرونایی منطقه می توانند در مساجد محافل انس با قرآن کریم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کنند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مردان و زنان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی است و بنابراین کانون ها می توانند در همین راستا طرح سه شنبه های تکریم را اجرا کنند.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان ادامه داد: برگزاری نشست های حضوری و مجازی با محوریت انقلاب شناسی و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر ویژه برنامه های کانون های مساجد در ایام الله دهه فجر است.

 

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت انقلاب اسلامی و نیز برگزاری نشست های مجازی انقلاب شناسی از دیگر ویژه برنامه های بسته پیشنهادی دهه فجر است.

 


خوبی زاده یادآور شد: از سایر ویژه برنامه های این ایام، آذین بندی محلات و فضاسازی مساجد متناسب با دهه فجر و پخش سرودهای انقلابی از گلدسته های مساجد است که به همت بچه های مسجدی کانون ها اجرا می شود.


 
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه های مقاومت بسیج در اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر،  امری ضروری است.