توزیع ۸۰ کیسه آرد در قالب طرح کمک مومنانه در دهه کرامت
توزيع ۸۰ کيسه آرد در قالب طرح کمک مومنانه در دهه کرامت
رابط کانون شهید میرشکاری کهنوج مطرح کرد

توزیع ۸۰ کیسه آرد در قالب طرح کمک مومنانه در دهه کرامت

نفيسه سالاري گفت: در راستاي دستگيري از نيازمندان و با تاسي از سيره رضوي تعداد ۸۰ کيسه آرد در قالب طرح کمک مومنانه در بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 28083 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) ازجنوب کرمان، «نفيسه سالاري» در تشريح برنامه هاي کانون شهيد حسين ميرشکاري در دهه کرامت، گفت: يکي از برنامه هاي دهه کرامت برپايي جشن ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر بود که هم زمان با شب ولادت اين بانوي کريمه برگزار شد.

رابط کانون فرهنگي هنري شهيد حسين ميرشکاري دهکهان کهنوج افزود: با توجه به شرايط کرونايي اين جشن در فضاي باز همراه با رعايت کامل نکات بهداشتي برگزار شده و بچه هاي مسجد براي برپايي اين جشن، فضاي بيروني مسجد را آذين بندي و مهيا کردند.

وي بيان کرد: از برنامه هاي اجرا شده در جشن ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر مي توان به سخنراني در باب فضائل و کرامات اين بانوي کريمه و همچنين اهميت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد.

سالاري ادامه داد: مولودي خواني و تجليل از دختران هم نام با حضرت معصومه (س) بخش ديگري از برنامه هاي اجرا شده در اين جشن بود.

رابط کانون فرهنگي هنري شهيد حسين ميرشکاري دهکهان کهنوج با اشاره به تداوم طرح کمک مومنانه در دهه کرامت، اظهار کرد: در راستاي دستگيري از نيازمندان و با تاسي از سيره رضوي تعداد ۸۰ کيسه آرد در قالب طرح کمک مومنانه در بين نيازمندان توزيع شد.

وي اضافه کرد: يکي ديگر از ويژه برنامه هاي دهه کرامت، توليد عکس نوشت و کليپ با محتواي دهه کرامت، کرامات و فضائل حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که از ابتداي دهه کرامت تاکنون در فضاي مجازي در حال انتشار است.

سالاري در پایان گفت: علاوه بر اين نيز در نظر داريم با کمک بانوان مسجدي عضو کانون آش نذري پخت کرده و پس از بسته بندي در بين خانوارهاي نيازمند توزيع کنيم.