آغاز ثبت نام دوره های آموزش کمک های اولیه سطح کانون‌های مساجد کرمان جنوب
آغاز ثبت نام دوره هاي آموزش کمک هاي اوليه سطح کانون‌هاي مساجد کرمان جنوب
با توجه به وضعیت قرمز کرونا؛

آغاز ثبت نام دوره های آموزش کمک های اولیه سطح کانون‌های مساجد کرمان جنوب

مجيد خوبي زاده گفت: به دليل خيز کرونا و وضعيت قرمز جنوب کرمان، برگزاري دوره هاي آموزش کمک هاي اوليه به بعد از بهبود شرايط کرونا موکول مي شود و پس از آن طبق دستورالعمل هاي ستاد مبارزه با کروناي هفت شهرستان آغاز مي شوند بنابراين اکنون فقط از متقاضيان ثبت نام به عمل مي آيد.
شناسه خبر : 29331 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب کرمان، «مجید خوبی زاده»، گفت: این ستاد در نظر دارد در تابستان امسال و در ادامه طرح اوقات فراغت تابستانه فهما دوره های آموزش کمک های اولیه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار کند.

 


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: دوره های آموزش کمک های اولیه با همکاری هلال احمر هفت شهرستان جنوبی برگزار می شود و در پایان دوره نیز به کسانی که با شرکت در آزمون ها نمره قبولی کسب کنند، گواهی معتبر از سوی این نهاد اعطا می شود.

 


وی بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری متقاضی شرکت در این دوره ها، با آموزش اصول کمک های اولیه، آشنایی با انواع بیماری ها، آموزش CPR، زخم و خونریزی، سکته قلبی و مغزی و بانداژ آشنا می شوند.

 


خوبی زاده عنوان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری متقاضی لازم است که اسامی حداقل ۱۵ نفر از اعضای کانون های خود را برای این ستاد ارسال کنند.

 


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان ابراز کرد: به دلیل خیز کرونا و وضعیت قرمز جنوب کرمان، برگزاری دوره های آموزش کمک های اولیه به بعد از بهبود شرایط کرونا موکول می شود و پس از آن طبق دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای هفت شهرستان آغاز می شوند بنابراین اکنون فقط از متقاضیان ثبت نام به عمل می آید.

 


وی در خاتمه یادآور شد: دوره های آموزش کمک های اولیه با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی و همچنین آشنایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با روش های امداد و نجات برگزار می شود تا آنها در شرایط بحرانی بتوانند از آموخته های خود برای نجات جان خود و سایرین استفاده کنند.