هم‌اندیشی مدیر ستاد فهما و مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان با محور مسابقات مدهامّتان
هم‌انديشي مدير ستاد فهما و مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان با محور مسابقات مدهامّتان

هم‌اندیشی مدیر ستاد فهما و مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان با محور مسابقات مدهامّتان

نشست مدير ستاد فهما جنوب کرمان با مسئول دفتر قرآن و عترت اين استان، با محور هم افزايي و تعامل در راستاي اجراي هرچه بهتر پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان برگزار شد.
شناسه خبر : 31875 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۰۶

به گزارش ستادارتباطات رسانه اي(فهما) جنوب کرمان: صبح امروز دوشنبه 17 آبان ماه، نشست تعاملي «مجید خوبی زاده» مدير ستاد فهماي جنوب کرمان با مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان در محل اين ستاد برگزار شد.

خوبی زاده طی سخنانی اظهار کرد: اين نشست با محوريت هم افزايي و تعامل در اجراي هر چه بهتر مسابقات قرآني مدها متان در سطح جنوب برگزار شد.

مدير ستاد فهما جنوب کرمان بيان کرد: به همين منظور مقرر شد تا با استفاده از ظرفيت موسسات قرآني سطح منطقه قرآن آموزان را نسبت به شرکت در پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدها متان تشويق و ترغيب کنند.

وي اظهار کرد: همچنين در راستاي اطلاع رساني دقيق نحوه اجراي اين مسابقات آئين نامه بهمراه تبليغات مجازي در اختيار مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان قرار داده شد تا در امر اطلاع رساني به ما کمک کنند.

خوبي زاده شناسايي استعدادهاي قرآني جنوب کرمان را يکي از اهداف اين مسابقات در سطح استان برشمرد و ابراز کرد: اين استعدادهاي قرآني مي توانند با سعي و تلاش به مرحله کشوري مسابقات قرآني مدها متان راه يافته و با کسب رتبه هاي برتر، از افتخارات جنوب کرمان شوند.  

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان اضافه کرد: در کنار استفاده از ظرفيت دفتر قرآن و عترت، سعي شده تا از رابطين فهماي شهرستان ها نيز براي اطلاع رساني و دعوت از فعالان قرآني مساجد استفاده کنيم.

وي در پایان از مسابقات قرآني مدها متان به عنوان فرصتي براي ترويج معارف قرآن کريم ياد کرد و گفت: سعي ما بر اين است که پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدها متان با حضور حداکثري فعالان قرآني مساجد برگزار شود.