برنامه‌های کانون شهید باکری رودبار جنوب در ترویج فرهنگ مطالعه /از برپایی میز کتاب تا تداوم برگزاری شنبه‌های کتاب
برنامه‌هاي کانون شهيد باکري رودبار جنوب در ترويج فرهنگ مطالعه /از برپايي ميز کتاب تا تداوم برگزاري شنبه‌هاي کتاب
به مناسبت هفته کتاب صورت می‌پذیرد؛

برنامه‌های کانون شهید باکری رودبار جنوب در ترویج فرهنگ مطالعه /از برپایی میز کتاب تا تداوم برگزاری شنبه‌های کتاب

حجت الاسلام جمشيد خاوري گفت: اجراي طرح ميز کتاب يکي از برنامه هاي در نظر گرفته شده است که روز جمعه در حاشيه اقامه نماز جمعه برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32027 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما جنوب کرمان، حجت الاسلام «جمشيد خاوري» در تشريح برنامه هاي کانون فهماي شهيد باکري در هفته کتاب، گفت: اجراي طرح ميز کتاب يکي از برنامه هاي در نظر گرفته شده است که روز جمعه در حاشيه اقامه نماز جمعه برگزار مي‌شود. مدير کانون فهماي شهيد باکري رودبار جنوب افزود: در اجراي اين طرح تعداد ۵۰ جلد کتاب مفيد و ارزشمند را روي ميز چيده و در معرض ديد نمازگزاران قرار مي دهيم تا آنها کتاب هاي مورد علاقه خود را پس از انتخاب، خريداري کرده و يا امانت بگيرند.

 

وي اظهار کرد: همچنين به مناسبت بزرگداشت اين هفته مسابقه کتابخواني ويژه اعضاي کانون ترتيب داده شده است تا بچه هاي مسجد با شرکت در اين مسابقه با يک کتاب خوب و مفيد آشنا شوند.

 

حجت الاسلام خاوري ابراز کرد: کتاب سه دقيقه در قيامت در اختيار بچه مسجدي هاي کانون قرار داده مي شود تا پس از مطالعه به پرسش هاي چهار گزينه اي و تشريحي مسابقه که در گروه مجازي کانون به اشتراک گذاشته شده، پاسخ دهند.

 

مدير کانون فهماي شهيد باکري رودبار جنوب اظهار کرد: پايان هفته کتاب آخرين فرصت براي حضور در مسابقه کتابخواني سه دقيقه در قيامت است و شرکت کنندگان مي بايد پاسخ هاي خود را از طريق واتس آپ براي ما ارسال کنند. وي بيان کرد: سوالات مسابقه چهار گزينه اي و تشريحي است و در گروه مجازي کانون به اشتراک گذاشته مي شود و اعضاي کانون تا پايان هفته کتاب و کتابخواني فرصت پاسخ گويي به سوالات را دارند.

 

حجت الاسلام خاوري هدف از اجراي اين مسابقه را تشويق و ترغيب اعضاي کانون به مطالعه، برشمرد و افزود: به ۳ نفر از افرادي که به سوالات مطرح شده، پاسخ صحيح دهند، جوايزي اهدا مي شود.

 

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد باکري رودبار جنوب در خاتمه با بيان اين مطلب که اجراي طرح شنبه هاي کتاب نيز در اين هفته برگزار مي‌شود، يادآور شد: با توجه به مصادف بودن سالروز ولادت امام حسن عسکري (ع) با هفته کتاب، امشب طرح شنبه هاي کتاب با محوريت معرفي کتاب زندگاني آن حضرت اجرا مي شود.