ویژه‌برنامه‌های ستاد فهما جنوب کرمان در هفته کتاب/از برگزاری نمایشگاه تا تجلیل از شش نفر از کتابداران
ويژه‌برنامه‌هاي ستاد فهما جنوب کرمان در هفته کتاب/از برگزاري نمايشگاه تا تجليل از شش نفر از کتابداران
مدیر ستاد فهما جنوب کرمان خبر داد؛

ویژه‌برنامه‌های ستاد فهما جنوب کرمان در هفته کتاب/از برگزاری نمایشگاه تا تجلیل از شش نفر از کتابداران

خوبي‌زاده با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي هفته کتاب در جنوب کرمان گفت: برگزاري ميز کتاب و همچنين تجليل از شش نفر از کتابداران کتابخانه‌هاي مخزن‌دار کانون‌هاي استان از جمله برنامه‌هايي است که در اين ايام اجرايي مي‌شود.
شناسه خبر : 32227 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) جنوب کرمان، نشست شوراي اداري جنوب کرمان روز سه‌شنبه 26 آبان امه با محور فعالیت های کانون ها در هفته کتاب برگزار شد.

«مجيد خوبي زاده» در اين نشست، ضمن گراميداشت هفته کتاب، گفت: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني يکي از ضروريات امروز جامعه است و همه موظف هستيم براي تحقق اين مهم تلاش کنيم.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان با اشاره به برنامه هاي هفته کتاب، افزود: در اين هفته بايد به پاس تلاش هاي جهادي و خالصانه کتابداران به عنوان پيشگامان ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني از آنها تجليل کنيم.

وي بيان کرد: به همين منظور شش نفر از کتابداران کتابخانه هاي مخزن‌دار کانون هاي مساجد جنوب کرمان  طي مراسمي تجليل مي شوند؛ همچنین تجلیل از اعضای کانون‌های مساجد جنوب کرمان که در مسابقات کتابخوانی رواق کتاب رویداد ملی فهما شرکت کرده و موفق به کسب رتبه شدند، از دیگر اقداماتی است که در این ایام صورت می پذیرد.

خوبي زاده ابراز کرد: همچنين در راستاي بررسي مشکلات کتابخانه هاي مساجد سعي داريم تا حد امکان از اين کتابخانه ها بازديد شود؛ ضمن اینکه اهداي کتاب به برخي از کتابخانه‌هاي مناطق محروم از جمله دیگر برنامه‌هاي هفته کتاب است که در راستاي خدمت رساني بهتر به کتابخانه های مسجدی انجام می شود.

مدیر ستاد فهما جنوب کرمان گفت: برگزاری طرح ميز کتاب، برگزاری نمايشگاه کتاب درون مسجدي با هدف معرفي کتاب هاي مفيد و ارزشمند به مخاطبين حاضر در مسجد از دیگر اقدامات ستاد فهما استان در هفته کتاب محسوب می شود.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان يادآور شد: يکي ديگر از برنامه هاي هفته کتاب، اجراي گسترده طرح شنبه هاي کتاب است که ۲۹ آبان ماه در سطح مساجد جنوب کرمان برگزار مي شود؛ در این راستا قصد داريم با هماهنگي‌هاي صورت گرفته اين طرح را با همکاري ائمه جمعه و جماعات و نيز با معرفي کتاب هايي از مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اجرا کنيم.

خوبي زاده در پایان گفت: با توجه به شرايط کرونايي طرح شنبه هاي کتاب در برخي نقاط به صورت حضوري و در برخي مناطق ديگر به صورت مجازي اجرا مي شود.