اهدای 200 جلد کتاب به کانون شهید «اسحاق زارع» و تجلیل از مدیر کانون فرهنگی هنری «باقرالعلوم»
اهداي 200 جلد کتاب به کانون شهيد «اسحاق زارع» و تجليل از مدير کانون فرهنگي هنري «باقرالعلوم»
همزمان با هفته کتاب از سوی مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان صورت پذیرفت؛

اهدای 200 جلد کتاب به کانون شهید «اسحاق زارع» و تجلیل از مدیر کانون فرهنگی هنری «باقرالعلوم»

همزمان با فرارسيدن هفته کتاب، مدير ستاد فهماي جنوب کرمان ضمن بازديد از دو کانون فعال اين استان، تعداد 200 جلد کتاب به کانون شهيد «اسحاق زارع» اهدا کرده و در ادامه از مدير کانون «باقرالعلوم» تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 32249 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) جنوب کرمان: همزمان با برگزاری بیست و نهمین دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، «مجید خوبی زاده» مدیر ستاد فهما جنوب کرمان امروز پنج‌شنبه 27 آبان ماه از کانون‌های فرهنگی هنری «شهيد اسحاق زارع» و «باقرالعلوم» در شهرستان قلعه گنج بازديد کرد.

 

مدیر ستاد فهما جنوب کرمان، رفع مشکلات کتابخانه‌‌ای و همچنین قدردانی از مدیران این دو کانون و کتابداران را از جمله اهداف این بازدید خواند.

بر پایه این گزارش، خوبی زاده در جريان بازديد از کانون فرهنگی هنری شهيد اسحاق زارع، از ۱۱ عضو این کانون که با شرکت در مسابقات کتابخواني رواق کتاب موفق به کسب رتبه شده اند، تجليل کرد و در ادامه به منظور توسعه فعاليت‌های اعضای این کانون در حوزه مطالعه، ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه اين کانون اهدا کرد.

همچنین مدیر ستاد فهما جنوب کرمان امروز رهسپار بازدید از کانون فرهنگی هنری «باقرالعلوم» نیز شده بو، طی سخنانی اظهار کرد: این کانون در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و فعالیت های حوزه کتابخوانی در جنوب کرمان فعال است به طوری که به صورت هفتگی طرح «شنبه های کتاب» را با جدیت برگزار می کند.

خوبي زاده در ادامه از «میثم زارع» مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم به عنوان یکی از مدیران کانونی فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل کرد.

گفتنی است در حاشیه بازدید خوبی زاده از کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم، نشست توجيهي فهما ۱۴۰۰ با اولويت مسابقات قرآني مدها متان نيز برگزار شد.