اسامی پنج کانون فرهنگی هنری فعال در جنوب کرمان با بیش از هزار امتیاز در سومین رویداد فهما
اسامي پنج کانون فرهنگي هنري فعال در جنوب کرمان با بيش از هزار امتياز در سومين رويداد فهما

اسامی پنج کانون فرهنگی هنری فعال در جنوب کرمان با بیش از هزار امتیاز در سومین رویداد فهما

ستاد فهما جنوب کرمان به منظور تشويق کانون‌هاي فعال، آيين قرعه‌کشي را در سطح کانون‌هايي که موفق به کسب بيش از هزار امتياز شده اند برگزار کرد و پنج کانون در اين قرعه‌کشي انتخاب و معرفي شدند.
شناسه خبر : 33442 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) جنوب کرمان؛ از ابتداي سال جاري با شروع سومين رويداد ملي فهما در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوري و ۱۲ رواق متنوع، ثبت فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در سامانه بچه های مسجد آغاز  شده است.

بنا بر این گزارش، استان های مختلف با توجه به ظرفیت های بومی و از سوی دیگر توانایی کانون، برنامه ها و ا قدامات مختلفی را به منصه ظهور رسانند. در این میان در جنوب کرمان قريب 500 کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد وجود دارد که حضوري فعال در رويداد ملي فهما 1400 داشته اند.

این کانون ها تاکنون فعاليت هاي خود را بر مبناي اين رويداد قرار داده و گزارش عملکرد خود را در سامانه به ثبت رسانده اند که بر همين اساس امتيازات کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان تاکنون در سومين رويداد ملي فهما از زير 1000 تا بيش از 11 هزار است.

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان نيز به منظور تشويق کانون هاي فعال، آئين قرعه کشي را در سطح کانون‌هايي که موفق به کسب بيش از 1000 امتياز شده اند را انجام داد که نتايج اين قرعه کشي و اسامي کانون ها به شرح ذيل است: 1.کانون امام علي (ع)جيرفت 2. کانون بصيرت منوجان 3. کانون ثقلين جيرفت 4.کانون قائم آل نبي قلعه گنج 5. کانون اميرالمومنين کهنوج.