ارسال و ثبت بیش از 20 اثر قرآنی به همت کانون امام علی (ع) جنوب کرمان
ارسال و ثبت بيش از 20 اثر قرآني به همت کانون امام علي (ع) جنوب کرمان
در سومین رویداد ملی فهما صورت پذیرفت؛

ارسال و ثبت بیش از 20 اثر قرآنی به همت کانون امام علی (ع) جنوب کرمان

يونس ميجاني گفت: در رويداد ملي ۱۴۰۰ کانون فهماي امام علي (ع) موفق به کسب بيش از 15 هزار امتياز شد؛ اين کانون بيش از 20 اثر قرآني در سامانه بچه‌هاي مسجد به ثبت رساند.
شناسه خبر : 34179 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۸

«یونس ميجاني» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از جنوب کرمان اظهار کرد: در رويداد ملي فهما ۱۴۰۰ کانون امام علي (ع) موفق به کسب امتياز ۱۵ هزار و ۱۵۰ شد که اين امر نتيجه و حاصل تلاش دسته جمعي و حضور بچه هاي مسجد در اين رويداد ملي است.

مدير کانون فهماي امام علي (ع) افزود: بيشترين امتياز کسب شده مربوط به رواق نور است که بر همين اساس موفق شديم ۱۴۰۰ امتياز کامل اين رواق را کسب کنيم.

وي بيان کرد: يکي از برنامه هاي رواق نور، جشنواره قرآني مدهامتان بود که بيش از ۲۰ اثر قرآني از اعضاي کانون در سامانه بچه هاي مسجد ثبت شد.

ميجاني طرح ملي سه شنبه هاي تکريم را يکي از برنامه هاي سومين رويداد ملي فهما برشمرد و عنوان کرد: در این راستا هر هفته با همراهي و همکاري امام جماعت مسجد و هيئت امنا از جوانان نخبه مسجدي در زمينه هاي قرآني، علمي و فرهنگي تجليل به عمل آمد.

مدير کانون فهماي امام علي (ع) گفت: طرح شنبه هاي کتاب نيز بسته به شرايط کرونايي به صورت حضوري و يا مجازي برگزار شد. وي ادامه داد: اين طرح نيز با همکاري امام جماعت مسجد، مسئول کتابخانه و هيئت امناي مسجد شنبه ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

ميجاني افزود: در ايام ماه محرم جشنواره بوي سيب مشتمل بر چند مسابقه فرهنگي ويژه گروه سني کودکان برگزار شده و از منتخبين تجليل شد.

مدير کانون امام علي (ع) اضافه کرد: يکي از فعاليت هاي کانون در زمينه ترويج فرهنگ ازدواج آسان است که در همين راستا امسال جشن ازدواج ۲ زوج جوان برگزار شد.

وي بزرگداشت مناسبت هاي ملي و مذهبي را يکي ديگر از فعاليت هاي کانون برشمرد و گفت: امسال براي بزرگداشت ايام فاطميه نمايشگاه حريم سوخته برپا شد.

این فعال مسجدی تصریح کرأ: در اين نمايشگاه تجسمي سعي کرديم مهم‌ترين وقايع زندگي حضرت زهرا (س) را به تصوير بکشيم.

مدير کانون امام علي (ع) ابراز کرد: به دليل هم زماني ايام فاطميه با دومين سالگرد شهادت شهيد سليماني بنابراين قسمتي از اين نمايشگاه به اين موضوع اختصاص داده شد.

وي در خاتمه يادآور شد: علاوه بر اين نيز در کنار برپايي اين نمايشگاه، سوگ نمايش حريم سوخته توسط گروه نمايش کانون اجرا شد.