رونمایی از پوستر دومین جشنواره ورزشی «شیران علوی» به میزبانی ستاد فهما جنوب کرمان
رونمايي از پوستر دومين جشنواره ورزشي «شيران علوي» به ميزباني ستاد فهما جنوب کرمان

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ورزشی «شیران علوی» به میزبانی ستاد فهما جنوب کرمان

پوستر دومين جشنواره «شيران علوي» با حضور رييس اداره ورزش و جوانان جيرفت در ستاد فهماي جنوب کرمان رونمايي شد.
شناسه خبر : 34638 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما)، طي مراسمي امروز سه شنبه 5 بهمن ماه از پوستر دومين جشنواره «شيران علوي» با حضور رييس اداره ورزش و جوانان و کارشناس تربيت بدني اداره آموزش و پرورش جيرفت در ستاد فهماي جنوب کرمان رونمايي شد.

«مجيد خوبي زاده» در اين مراسم، با بیان اینکه يکي از اهداف اصلي کانون هاي مساجد جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است، اظهار کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راستای تحقق این مساله همواره برنامه هاي فرهنگي، هنري، قرآني و ورزشي را در دستور کار خود قرار می دهند.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان تعداد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب کرمان را قريب ۵۰۰ کانون عنوان کرد و افزود: از اين تعداد بيش از ۱۰۰ کانون در شهرستان جيرفت قرار دارند.

وي با بيان اين مطلب که کانون فرهنگي هنري امام علي (ع) يکي از کانون هاي فعال جنوب کرمان است، خاطرنشان کرد: اين کانون از بدو تاسيس تاکنون در زمينه هاي قرآني، فرهنگي، هنري و ورزشي فعاليت دارد و سال گذشته نيز در دومين رويداد ملي فهما به عنوان يکي از کانون هاي برتر کشوري معرفي شد.

خوبي زاده گفت: قطعا يکي از دلايل موفقيت اين کانون فرهنگي هنري تعامل، همکاري و همراهي امام جماعت و ارکان مسجد است.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان تصريح کرد: چنانچه کارکردهاي مسجد تراز اسلامي احيا شود و ارکان مسجد با يکديگر تعامل داشته باشند، قطعا زمينه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شده و مساجد پويا تر و فعال تر شوند.

وي در پایان ضمن ابراز خرسندي از همکاري اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش با کانون امام علي (ع)، عنوان کرد: يکي از راه هاي جذب نوجوانان و جوانان به مساجد انجام فعاليت هاي ورزشي است و اميدواريم با برگزاري دومين جشنواره ورزشي شيران علوي زمينه جذب نوجوانان و جوانان را به مسجد فراهم کنيم.