مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند
مدير و کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد جنوب کرمان با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق کردند

مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز بيانات مقام معظم رهبري در خصوص کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، مدير و کارکنان ستاد فهماي جنوب کرمان با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 41405 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) جنوب کرمان، به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز بيانات مقام معظم رهبري در خصوص کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، مدير و کارکنان ستاد فهماي جنوب کرمان با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.

مجيد خوبي زاده با گراميداشت اين روز، گفت: امروز مصادف با سالروز بيانات حکيمانه مقام معظم رهبري در خصوص کانون هاي مساجد است که در جمع علما، روحانيون و ائمه جماعات خراسان شمالي بيان فرمودند.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان سبک زندگي و سيره شهدا را چراغ راه کانون هاي مساجد در مواجه با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: يک روز رزمندگان اسلام براي بر افراشته ماندن پرچم اسلام در جنگ سخت با دشمن جنگيده و از جان خود گذشتند.

وي با اشاره به اين که اعضاي کانون هاي فهما در خط مقدم جبهه فرهنگي قرار دارند، خاطرنشان کرد: امروز اعضاي کانون هاي فهما بايد با تاسي از سيره شهدا، کارهاي فرهنگي تاثيرگذاري در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن انجام دهند.

خوبي زاده عنوان کرد: امروز دشمن ارزش هاي اسلام، انقلاب و نظام اسلامي را مورد هدف قرار داده است که اين امر وظيفه ما را به عنوان يک نهاد وابسته به مساجد در مقابله با آنها سنگين تر مي کند.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان در خاتمه تصريح کرد: امروز کانون هاي فرهنگي هنري در مقابله با جنگ روايت ها بايد مساجد را به پايگاهي براي جهاد تبيين واقعيت هاي انقلاب و دستاوردهاي نظام تبديل کنند.