ابلاغ بسته پیشنهادی ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی به کانون های مساجد جنوب کرمان
ابلاغ بسته پيشنهادي ويژه برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني به کانون هاي مساجد جنوب کرمان
مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان خبر داد

ابلاغ بسته پیشنهادی ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی به کانون های مساجد جنوب کرمان

مجيد خوبي زاده گفت: با برگزاري نشست هم انديشي، بسته پيشنهادي ويژه برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني به کانون هاي مساجد جنوب کرمان ابلاغ مي شود.
شناسه خبر : 41760 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از جنوب کرمان ، مجيد خوبي زاده با بيان اين مطلب که هفته کتاب و کتابخواني از ۲۴ آبان ماه آغاز مي‌شود، گفت: با برگزاري نشست هم انديشي، بسته پيشنهادي ويژه برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني به کانون هاي مساجد جنوب کرمان ابلاغ مي شود.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان افزود: اين بسته پيشنهادي شامل ويژه هايي است که از طريق رايزني با نهاد کتابخانه هاي عمومي و شهرداري ها در سطح مساجد و کتابخانه ها اجرا مي شوند. وي ابراز کرد: در هفته کتاب و کتابخواني ۳ کتابخانه در منوجان، توکل آباد کهنوج و بوئينگ رودبار جنوب تجهيز و افتتاح مي شود.

خوبي زاده اضافه کرد: جشنواره قصه گويي لوپه تو يکي از برنامه هاي ويژه اين هفته است که با حضور مصطفي رحماندوست و با همکاري کانون فرهنگي هنري فاطمه ها برگزار مي‌شود.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان نشست با کتابداران کتابخانه هاي مخزن دار کانون هاي مساجد را يکي ديگر از برنامه هاي ويژه هفته کتاب و کتابخواني برشمرد.

وي در خاتمه با يادآوري بازديد از کتابخانه هاي کانون هاي مساجد در هفته کتاب و کتابخواني، عنوان کرد: در اين هفته از نويسندگان و کتابداران کانون هاي مساجد جنوب کرمان تجليل مي شود.