دعوت از چهره‌های مطرح کشوری راهی برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد
دعوت از چهره‌هاي مطرح کشوري راهي براي جذب حداکثري نوجوانان و جوانان به مسجد
مدیر کانون فاطمه ها دهکهان؛

دعوت از چهره‌های مطرح کشوری راهی برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد

فرزاد ميرشکاري گفت: حضور پرشور کودکان، جوانان و جوانان در کارگاه آموزش قصه گويي بيانگر اين است که مي توان با دعوت از چهره هاي مطرح کشوري زمينه جذب حداکثري کودکان، نوجوانان و جوانان به فعاليت هاي مسجد محور کانون ها را فراهم کرد.
شناسه خبر : 42554 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از جنوب کرمان، «فرزاد ميرشکاري» از برگزاري کارگاه آموزش قصه گويي در دهکهان خبر داد و گفت: اين کارگاه آموزشي يک روزه با حضور مصطفي رحماندوست، ۱۶ قصه گوي کشور براي کودکان و خانواده ها برگزار شد.

مدير کانون فاطمه ها دهکهان با اشاره به اين که کارگاه آموزشي قصه گويي در حياط برگزار شد، عنوان کرد: هميشه سعي کرده ايم براي تاثيرگذاري بهتر، دوره هاي آموزشي را در دل طبيعت برگزار کنيم و اين بار نيز کارگاه آموزش قصه گويي زير درخت انار برگزار شد.

وي اظهار کرد: اين که کارگاه آموزشي با حضور ۱۰۰ نفر از مادران و کودکان روستا همراه با قصه گويي و خاطره گويي استاد رحماندوست و شعرخواني برگزار شد.

ميرشکاري با اشاره به استقبال بسيار خوب اهالي روستاي دهکهان از کارگاه آموزش قصه گويي، ابراز کرد: اين کارگاه آموزشي ميزان علاقه و استعداد مادران و کودکان دهکهاني به قصه و قصه گويي را نشان داد.

مدير کانون فاطمه ها دهکهان بيان کرد: علاوه بر حضور مادران و کودکان شاهد حضور پرشور جوانان در اين کارگاه آموزشي بوديم. وي اضافه کرد: جواناني که تاکنون موفق به جذب آنها نشده بوديم در يک صف طولاني براي ديدار با استاد رحماندوست و گرفتن عکس يادگاري ايستاده بودند.

ميرشکاري در خاتمه تاکيد کرد: حضور پرشور کودکان، جوانان و جوانان در کارگاه آموزش قصه گويي بيانگر اين است که مي توان با دعوت از چهره هاي مطرح کشوري زمينه جذب حداکثري کودکان، نوجوانان و جوانان به فعاليت هاي مسجد محور کانون ها را فراهم کرد.