یک هنرمند انقلابی مسجدی جنوب کرمان تجلیل شد
يک هنرمند انقلابي مسجدي جنوب کرمان تجليل شد

یک هنرمند انقلابی مسجدی جنوب کرمان تجلیل شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي از هنرمند انقلابي مسجدي جنوب کرمان با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب کرمان و مدير ستاد فهماي جنوب کرمان تجليل شد.
شناسه خبر : 46391 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جنوب کرمان، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي از هنرمند انقلابي مسجدي جنوب کرمان با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب کرمان و مدير ستاد فهماي جنوب کرمان تجليل شد.

مجيد خوبي زاده در اين مراسم، يکي از فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري را نهادينه کردن هنر انقلابي و تربيت هنرمند متعهد انقلابي در مساجد برشمرد و گفت: هفته هنر انقلاب اسلامي بهانه اي شد تا با توجه به اهميت توليد آثار هنري انقلابي و حمايت از هنرمندان متعهد انقلابي مسجدي، از اسماعيل نيک نفس تجليل کنيم.

مدير ستاد فهماي جنوب کرمان ابراز کرد: امروز دشمن در جنگ روايت ها به دنبال تحريف حقايق است بنابراين اهالي هنر بايد با فهم دقيق حقايق و روايت هنرمندانه و متعهدانه، در ميدان جنگ روايت ها به خوبي نقش آفريني کنند.

وي خاطرنشان کرد: امروز در مقابله با جنگ تحريف واقعيت ها، هنرمندان متعهد انقلابي مسجدي بايد با توليد آثار هنري از مسير رو به رشد و تعالي جامعه اسلامي ايراني روايتگري دقيقي انجام دهند. خوبي زاده رسالت هنر انقلابي و هنرمند متعهد انقلابي مسجدي در مقابله با جنگ ترکيبي دشمن را جهاد تبيين حقايق برشمرد.