طرح چهره به چهره بستر ساز تربیت نوجوان متحد مسجدی
طرح چهره به چهره بستر ساز تربيت نوجوان متحد مسجدي
سرپرست ستاد فهما جنوب کرمان

طرح چهره به چهره بستر ساز تربیت نوجوان متحد مسجدی

سرپرست ستاد فهماي جنوب کرمان با بيان اينکه طرح چهره به چهره يک طرح تربيتي است، ابراز کرد: اين مي تواند به تربيت نوجوان متعهد مسجدي کمک بسزايي کند.
شناسه خبر : 56344 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، جعفر نیک از اجرای طرح چهره به چهره در کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه، بزودی با همکاری مدیران کانون های فرهنگی هنری این طرح در مساجد شروع خواهد شد.

سرپرست ستاد فهمای جنوب کرمان با بیان اینکه طرح چهره به چهره یک طرح تربیتی است، ابراز کرد: این  می تواند به تربیت نوجوان متعهد مسجدی کمک بسزایی کند.

وی اظهار کرد: در نظر داریم جلسات هم اندیشی و توجیهی طرح چهره به چهره را برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه برگزار کنیم.

نیک نفس یکی از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد را آشنایی نوجوانان و جوانان با اصول عقاید و معارف اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: حلقه های معرفتی و تربیتی طرح چهره به چهره کمک می کند تا نوجوانان و جوانان در برابر هجمه های دشمنان مصون باشند.

سرپرست ستاد فهمای جنوب کرمان گفت: در نظر داریم از ظرفیت طرح چهره به چهره برای جهاد تبیین و پاسخ گویی به شبهه افکنی های جدید دشمن استفاده کنیم.