امضای تفاهمنامه همکاری میان کانونهای مساجد جنوب کرمان و اداره زندان جیرفت
به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد از جنوب کرمان: تفاهمنامه همکاري ميان ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد جنوب کرمان و اداره زندان شهرستان جيرفت با هدف مشارکت در فرآيند اصلاح و توانمندسازي مددجويان امضا شد.
«جعفر نيکنفس» در اين مراسم با اشاره به رسالت اجتماعي مساجد، اين توافق را گامي عملي در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري درباره نقشآفريني کانونهاي مساجد در حل معضلات جامعه توصيف کرد.
مدير ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اين تفاهم را يک پيوند عاطفي و معنوي بين نهاد مسجد و کساني دانست که مشتاق بازسازي زندگي خويش هستند و در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اين ستاد آماده اجراي طرحهايي مانند «مسجد پايگاه قرآن»، «شنبههاي با کتاب»، ارائه خدمات مشاوره زندگي، برگزاري محافل انس با قرآن و مسابقات کتابخواني براي مددجويان است.
وي به نقش محوري رسانه در پيشبرد برنامههاي فرهنگي و اصلاحي پرداخت و افزود: «خبرگزاري شبستان جنوب کرمان» به عنوان بخشي از شبکه رسانهاي اين ستاد، ميتواند پيامهاي اصلاحي، تربيتي و اميدبخش اين همکاري را با زباني اثرگذار به مخاطبان منتقل کند.
نيک نفس تصريح کرد: اين رسانه مسجدي ميتواند همچون پل ارتباطي شفاف، دستاوردها و تأثيرات برنامههاي مشترک را منعکس کند.
براساس اين گزارش، اين تفاهمنامه بر مشارکت نهادهاي فرهنگي-مذهبي در فرآيند اجتماعي شدن و بازگشت موفق مددجويان به آغوش جامعه تأکيد دارد.